Menu

3 maart 2022

Account Director Jordy Angenent

Van horeca- naar salestijger. Ik ben 2 jaar manager geweest van een horecaonderneming. Werken in de horeca is zwaar en tegelijkertijd hartstikke leuk. Vooral door al het contact met de gasten haal je er energie uit. Waarom ik dan toch de horeca achter mij liet? De werktijden… De weekenden en de feestdagen, de vrije ochtenden en de avonden aan het werk. Ik kreeg mijn privé en werk niet in balans. Dus maakte ik de overstap naar Four in IJsselstein. En, wat ben ik daar goed terecht gekomen!

Ik ben Jordy, 25 jaar, woon in Woerden en ben altijd in voor een feestje. In mijn vrije tijd ben ik het liefst in de sportschool of op een feestje te vinden. Hard werken betekend hard ontspannen, zeg ik altijd. Naast het gooien met gewichten in de sportschool, heb ik veel ervaring met het gooien van pizzadeeg. Wat begon als een bijbaantje bij Domino’s, groeide uit tot een functie als bedrijfsleider bij pizzeria EDGE in Woerden. Ondanks de mooie jaren in de horeca, besloot ik dus de digitale wereld in te duiken bij digital agency Four.

Een oud klasgenoot ving op dat ik wat anders zocht en bracht mij in contact met de collega’s van Four, omdat hij het idee had dat ik er goed tussen zou passen. Een jong team, met veel ambitie en doorzettingsvermogen die altijd in zijn voor lol en gezelligheid.

Zo geschiedde: ik solliciteerde, we hadden een superleuk gesprek en ik werd aangenomen.

Ik mocht starten als Junior Online Marketing Consultant met de focus op Google SEA. Ofwel: ik zou opgeleid en getraind worden tot Google advertising specialist. Ondanks een leerzame periode, mistte ik het contact met mensen. De hele dag achter mijn Mac in Google Ads, Google Analytics en Tag Manager, leverde mij toch niet de energie en voldoening op die ik vooraf had verwacht. Geen passende functie, maar wel een passende organisatie. Bij Four doet iedereen wat hij of zij leuk vindt en dat wordt door iedereen gestimuleerd. Zo ook in mijn geval: ik sprak mijn gevoelens uit en er werd gewisseld.

"Bij Four doet iedereen wat hij of zij leuk vindt en dat wordt door iedereen gestimuleerd".

Als Account-Director ben ik commercieel verantwoordelijk voor een klantenbestand en new business. Mijn sales kennis combineer ik voor de afwisseling graag met mijn kennis van de arbeidsmarkt in specifieke niche markten, op de recruitment afdeling. Met al mijn energie stort ik mijzelf op het scoren van deals en het vinden en verbinden van kandidaten.

 

Ik ben benieuwd waar ik de volgende keer over schrijf. Commercieel directeur? 😉

Meer verhalen

van ons